«Новорыбин орта мектебі бақшасы» ММ туралы мәлімет
2017-2018 оқу жылы
Білім
мекемесінің жай-күйі, дамуы туралы жалпы
мәлімет Мектеп
туралы анықтамалық мәлімет
2017-2018 оқу жылы мектепте 21 сынып,
18 кіріктірілген сынып , 142 оқушымен жұмыс жасауда
Мектепте 30 мұғалім жұмыстайды,
олардың:
Ø жоғары санатты - 3;
Ø бірінші санатты – 11;
Ø екінші санатты - 8 человек;
Ø санаты жоқ - 8 человек;
Ø 1 психолог;
Ø 1 аға вожатый;
Ø 1 кітапхана
меңгерушісі.
Мектепте үйретілетін шет тілі – ағылшын.
Мектеп әкімшілігі
Мектеп директоры – Кирибаева Карлыгаш Социаловна
Оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар –Бардаль Олеся Ивановна -1 ставка, Хажат Алма-0,5 ставка
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – Темирханова
Милана Нурмагомедовна-1 ставка
Материалдық - техникалық базасы
Спорт залы-1
асхана-1
мультимедия- лингафон кабинеті -1 (1 негізгі компьютер
+10,
1 сканер, 1 принтер,1
интерактивті тақта)
информатика кабинеті -1
физики кабинеті -1
химия кабинеті -1
кітапхана -1
медициналық кабинет -1
оқу кабинеттері
-1
Байланыстар
Телефон:
(871638) 3-32-23 E-mail: novoryb-school
@mail.ru
Білім беру
қызыметінің бағыттары
2017/2018
оқу жылы мектептің педагогикалық ұжымы «
Шағын жинақталған мектепте жаңартылған білім мазмұнын меңгеру негізінде
оқушылардың таным мүмкіндіктері мен шығармашылық қабілеттерін тұлғалық-бағдарлы
дамыту»
Мектеп жұмысы төмендегі мақсаттарды жүзеге асыруға бағытталған:
1.
Әр оқушының қабілеті мен дарындылығының жүйесін,даму
бейімділігін дамытуға жағдай жасауды қамтамасыз ету;
2.
Мектеп дәстүрін қолдау және нығайту, ұжымды қалыптастыру
жіне құруда қолдау көрсету;
3.
Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін жетілдіру, оқушылардың тәрбие мәселелерін
шешу.
Қойылған
міндеттерді іске асыру үшін жыл басында мектептің қажетті нормативтік-құқықтық
база, тиісті жергілікті актілер мен ережелер болу керек. Қажетті
нормативтік-құқықтық құжаттар: мектеп Жарғысы, білім туралы Заң, тіл туралы
Заң, Конституция, стратегия "Қазақстан – 2030" туралы әдістемелік
Нұсқау хат оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, бала құқықтары туралы Конвенция,
нормативтік-әдістемелік жиынтығы: мемлекеттік стандарттар, оқу жоспары, оқу
бағдарламалары, ережелері бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оқу-тәрбие
жоспары.
Мектептің оқу-тәрбие жоспары оқу-тәрбие
үдерісін басқару ғылыми тәсілдерді негізінде әзірленген. Жоспарға енгізілген
сұрақтар: "Жалпыоқу", "Директор жанындағы кеңес", "
Директоры орынбасары жанындағы кеңес", "Әлеуметтік педагог кадрлардың
біліктілігін арттыру", Мектепішілік бақылау", "Тәрбие жұмысының
жүйесі", " ата-аналармен жұмыс жүйесі ", "Әкімшілік-шаруашылық
қызмет", "Оқушылармен жұмыс"..
Жоспары айлар бойынша біркелкі
бөлінген. Жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу, мақсаттарын іске асыру
бойынша жұмыстар жүргізілуде. Осы бағыт
бойынша сұрақтар педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде, ӘБ
отырыстарында және ата-аналар жиналыстарында талқыланып қаралады. Қызмет
барысында оған қажетті түзетулер
жасалынады. Мектеп әкімшілігі мектеп жұмысын оқу-тәрбие жоспарына сәйкес жүргізеді.
Мақсатты неғұрлым толық жүзеге асыру, жоспарлауда ғылыми-әдістемелік жұмыс моделі
анықталған. Бұл құрылымға әдістемелік
кеңес,аттестация комиссиясы,мұғалімдердің әдістемелік кеңестері қоғамтану
бағыты әдістемелігі, бастауыш сынып мұғалімдері,жаратылыстану-математика бағыты
пәндері басшылары. Оқу-тәрбие қызметін
жоспарлауда оқушылардың білік дағдыларын
дамытуға бағытталғаны оқушылардың конкурстарға,
сайыстарға, аудандық деңгейдегі, республикалық байқауларға белсенді қатысу,:
"Ақ Бота", "Кенгуру - математика" және т. б. мектепте
дәстүрге айналды .
Мұғалімдер сабақтарында қазіргі заманғы
ақпараттық-педагогикалық технологияларды өзінің кәсіби қызметінде, сабағында қалай
пайдаланатынын көрсетті: қазақ және орыс тілдері, математика, ағылшын тілі,
физика, информатика, өзін-өзі тану, биология, бастауыш сыныптар.
Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы:
-
Жоғары білімі бар
– 27 мұғалім, 90%;
-
Орта білімді мұғалім
– 3 мұғалім 10%.
2016 -2017 оқу жылы 1 мұғалім аттестациядан өтіп бірінші санат
алды (Адебиет Г.А. –бастауыш
сынып мұғалімі),
4 мұғалім
екінші санат алды (Копенова М.М.- математика
мұғалімі, Акимжанов Д.Ж.- денешынықтыру
мұғалімі, Хонан Б.- география
пән мұғалімі, Жетписбай Г.Ж. – бастауыш
сынып мұғалімі).
Үш жылға дейінгі еңбек өтілі бар
мұғалімі (жас мамандар ) – 3%, от 3- 10 жыл –10 мұғалім, - 33%, от 10- 20 жыл – 9 мұғалім , 31%, 20 жылдан жоғары - 10 мұғалім, 33%.
Қорытынды: 90 % жоғары білімді, 10 % -
орта білімді. Мұғалімдердің 87% жоғары, бірінші, екінші санатты.
Мектеп
мұғалімдерінің сандық және сапалық құрамы мектеп мұғалімдерінің сапалы
оқу-тәрбие процесі жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу-әдістемелік жұмыс
"Новорыбин
орта мектебі-бақшасы" ММ 2017-2018
оқу жылғы жұмысын, Қазақстан Республикасының "Білім Туралы заң", «ҚР
Тілдер туралы заңы"," ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарты , Кешенді тәрбиелеу бағдарламасын Заңы, "Бала құқықтары туралы
заң", 2011-2020 жылдарға арналған білімді дамытудың Мемлекеттік
бағдарламасы, Заңдарына сәйкес құрылды.
2017-2018 оқу жылы мекеменің
жұмыс режимі - 5 күндік оқу аптасы. Алтыншы күні оқушылар үшін консультациялар
өткізіледі, іс-шаралар, үйірмелер ұйымдастырылды. Мектепте сабақ екі ауысымда жүріледі.
Оқу үдерісін ұйымдастыру оқу жоспарымен және сабақ кестесімен сәйкес келеді.
2017-2018 оқу жылы
мектепте 21 сынып,18 сынып комплекті
оқиды 142 оқушы: 59 оқушы бастауыш мектепте 68 оқушы - негізгі мектепте 15
оқушы жоғарғы буында.
Оқушылардың контингент өзгерістерін
санмен көрсетсек:
Статистика өлшемдері |
2013/2014 |
2014/2015 |
2015/2016 |
2016/2017 |
2017/2018 |
Барлығы |
153 |
151 |
146 |
149 |
142 |
Бастауыш мектепте |
58 |
51 |
52 |
63 |
59 |
Негізгі мектепте |
89 |
88 |
85 |
73 |
68 |
Орта мектепте |
6 |
12 |
9 |
13 |
15 |
Сапалық көрсеткіші 61%, үлгерімі 100% .
Мектептің әдістемелік жұмыс мақсаты: білім беру үдерісінің тиімділігін
арттыру арқылы қазіргі заманғы әдістерді пайдалану - білім беру қызметін
ұйымдастырудың, үздіксіз кәсіби деңгейін жетілдіру және мұғалімдердің педагогикалық
шеберлігін шыңдап отыру.
Мақсатты іске асыру үшін мынадай міндеттерді тұжырымдалған:
1. Білім беру процестерін сапасын арттыру, оқу пәндерін оқыту арқылы
мазмұнын жетілдіру, білім беру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
енгізу және басқа әдіс-тәсілдерді инновациялықбілім үдерістері арқылы жүзеге
асады..
2.Білім алу үшін жағдай жасау, мектеп ұстаздарының заманауи технологиялар
арқылы курстық даярлауды және озық педагогикалық тәжірибені жалпылау.
3.Күшейту деңгейін бақылау, оқу пәндерін оқыту, мектеп,.
4.Жұмысты жандандыру педагогикалық ұжым оқушылармен мотивацияның жоғары
деңгейі.
5.Әдістемесін жетілдіру сабақ өткізу, жеке және топтық жұмыс, үлгерімі
төмен оқушылармен, дарынды оқушылармен жұмысты қарқындандыру.
Әдістемелік
бірлестіктер жұмысы
Мақсаты:
ӘБ пән мұғалімдері мақсаттары мен міндеттерін
орындау,нәтижелілігін анықтау жүктелген
Оқу жылының басынан бастап пәндер бойынша
әдістемелік бірлестіктер құрылды.
Олар келесі бағыт бойынша:
Бастауыш сынып мұғалімдері және мектепке дейінгі ұйым
ӘБ( (Музыченко А. В.)
Қоғамтану бағыты пәні бірлестігі (Мекебай А. М.)
Жаратылыстану-математика бағыты ӘБ (Шатохина И. Л.)
Сынып жетекшілер ӘБ (Темирханова М. Н.)
Әрбір
әдістемелік бірлестік мектептің әдістемелік
тақырыбына сай өзінің әзірленген мақсаттары және міндеттері, жұмыс жоспарын құрды .Қазіргі заманғы
әдістемелер мен технологияларды оқыту бағытында мақсатты
түрде жұмыс жүргізілуде . Барлық пәндер бойынша нөлдік, аралық, жиынтық
бақылаулар өткізілуде.
Ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар.
Мектептің оқу жоспары мен бағдарламаларына сай ашық
сабақтар мен іс-шаралар бағытталып жоспарланғаны қанағаттанарлық жағдайда
жүріліп отыр.
Ашық сабақтар мақсаты :
• тәжірибе алмасу;
• жас педагогтер мен әріптестердің біліктілігін арттыру,
сабаққа қатысу;
• тәжірибесін алмасу
• өз білім біліктілігін арттыру.