Сабақтың тақырыбы: Туған жердей жер болмас. Шымшық пен көртышқан
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Күні: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. Ал енді алдарыңда берілген кәмпиттерді ала қойыңдар, сол кәмпит түсі бойынша топқа бөлініп отырады. Алдыңғы бөлімде не білгенімізді еске түсіру үшін Мен қойған сұраққа «Иә» не «жоқ» деп жауап бересіңдер. Бірінші тапсырма 1.Еліміздің рәміздеріне елтаңба ту,әнұран жатады. Иә 2. «Кімнің мекені жақсы?» Әңгімесіндегі кейіпкерлер: Құрбақа, тышқан.құмырысқа иә 3 Жүсіпбек Аймауытовтың « Қартқожаның туған жері» атты Шығармасындағы басты кейіпкер Амангелді Иә немесе жоқ Жоқ 4.Біздің отанымыз Қазақстан иә немесе жоқ. Иә 5. « Жеті шал» мәтініндегі Сәрсен атаның немересінің аты Жабақ иә немесе жоқ иә |
1-топ: 1-желтоқсан 2-топ: 16-желтоқсан 3-топ: 31-Желтоқсан
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен таныспас бұрын сөзжұмбақты шешеді. Екінші тапсырма
пен
Сөзжұмбақты шеше отырып жаңа тақырыпты ашады. Жаңа тақырыпты тыңдылым арқылы танысады.
|
Оқулық, мәтіндер. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Үшініш тапсырма
Мәтінді аяқтау қалаулары бойынша. Мәтіннің соңын дауыстап оқу тізбектеп.
|
Оқулық,қабы рыбына қатысты плакат
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн"
|
видеожазба | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Төртінші тапсырма Үш топқа тапсырма
Бесінші тапсырма: Мақалдар жалғасын табу «Кім мықты» 1.Туған жердей жер болмас Туған елдей ел болма 2.Отан оттан да ыстық 3.Балық суында патша, Жігіт жерінде патша 4. Туған жерге туыңды тік.
Құстар жайлы видио көру |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
Құстар жайлы видиожазба
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Ашық микрафон Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: оқу117-118 бет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: |